Bij de aankoop van een occasion van Autobedrijf Heijne kies je voor zekerheid. De onderhouds- en schadehistorie van onze occasions zijn inzichtelijk en worden và³à³r aflevering grondig gecontroleerd. Bij aankoop van jouw auto leveren wij standaard een 40-punten checklist aan zodat je precies weet waar je aan toe bent. Je kan aanvullend kiezen voor Heijne Afleverinspectie (t.w.v. 595,-). Met onze occasions kan je altijd veilig de weg op. In de onderstaande garantiebepaling lees je wat de voorwaarden voor garantie zijn.
Hoe lang duurt de garantie?
Autobedrijf Heijne geeft de wettelijke consumenten garantie van 12 maanden op een auto na aflevering van de aankoop.
Waar heb je garantie op?
Autobedrijf Heijne geeft de wettelijke consumenten garantie van 12 maanden op een auto na aflevering van de aankoop.
Wanneer heb je geen garantie?
Voorwaarden
- Ontstaat er een defect? Dan dien je jezelf direct bij Autobedrijf Heijne te melden, Telefoon 020-4973274 per e-mail info@autovoorraad.nl. Let op wij zullen nooit zonder overleg facturen betalen van andere garages. om aanspraak te maken op garantie. Samen met jou wordt er gekeken voor herstel. Rijd nooit door met een defect! Bevind je, je in een noodsituatie en dient herstel direct plaats te vinden? Zorg dan dat je achteraf een schriftelijk bewijs hebt van de hersteller. Kapotte onderdelen moeten bewaard worden voor Autobedrijf Heijne.
- Om in aanmerking te komen voor garantie dient de auto voor reparatie en onderhoud tijdens de garantieperiode aangeboden worden bij een Autobedrijf Heijne. Heb je een niet Autobedrijf Heijne bezocht? Dan vervalt hiermee jouw garantie.
- Onderhoud je auto goed en controleer regelmatig het niveau van de vloeistoffen van jouw auto. Als er een defect ontstaat doordat je de aanwijzingen in het instructieboekje niet opvolgt, kan het zijn dat jezelf (mede) schuld hebt aan het defect. Bewaar alle bewijzen van onderhoud en reparatie. Het is noodzakelijk dat je deze altijd kunt overleggen bij aanspraak op garantie.
- Wanneer jezelf (mede) schuldig bent aan het ontstaan van een defect, heb je geen recht op reparatie onder de garantie. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als er een defect is ontstaan door overbelasting, nalatigheid, onzorgvuldigheid of bedieningsfouten.
- Als er een defect ontstaat door onheil van buitenaf, heeft dat niet te maken met de kwaliteit van jouw auto. In dat geval kun je geen aanspraak maken op de garantie. Je kunt daarbij denken aan defecten veroorzaakt door (water)schade, een aanrijding, steenslag, vogeluitwerpselen of een hagelbui. *Vaak zijn deze gevallen wel gedekt door jouw autoverzekering. Raadpleeg je polis voor de voorwaarden.
- Bij vermoedens van fraude of misbruik, mag de garantie door Autobedrijf Heijne worden beëindigd.
- Het is belangrijk je te houden aan onze voorwaarden. Als je, je niet aan de voorwaarden hebt voldaan, vervalt jouw recht op garantie.
Wat is een defect?
In het kader van deze garantie bedoelen we met een defect: het tijdens de looptijd van de garantie plotseling en onverwacht falen van een onderdeel. Als een onderdeel normaal functioneert, zal deze niet worden vervangen of gerepareerd.
Garantiedekking
Wanneer je te maken hebt met een garantie kwestie en al het bovenstaande daarop aansluit, dan zal Autobedrijf Heijne in overleg met jou zoeken naar een juiste oplossing voor het kosteloos laten herstellen van de gebreken.